Ukoliko proizvod nije sukladan sa opisom sa web stranice, potrebno je napraviti reklamaciju.

Nedostatak na proizvodu je mana na proizvodu zbog koje on ne ispunjava određena posebna svojstva za koja je namijenjen i nabavljen.

U slučaju nedostatka na proizvodu  potrošači imaju pravo da se u skladu sa članom 18. Zakona o zaštiti potrošača u Bosni i Hercegovini  pismeno obrate trgovcu koji je dužan postupiti u skladu s učinjenim izborom potrošača, tj. dužan je zamijeniti proizvod s nedostatkom drugim istovjetnim novim ispravnim proizvodom ili vratiti plaćeni iznos ili ukloniti nedostatak o svom trošku.

Na kupljene proizvode sve eventualne reklamacije ogovaramo u zakonskom roku od 8 dana.

Prilikom preuzimanja proizvoda, kupac je dužan provjeriti eventualna oštećenja, i odbiti preuzimanje pošiljke od dostavljača ukoliko su na pošiljci vidljiva spoljašnja oštećenja nastala prilikom transporta.

Koristimo kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva. Nastavkom pregleda web stranice slažete se s uvjetima korištenja.